Факультет мистецтв: навчально-педагогічна практика під час війни

Нещодавно на факультеті мистецтв відбулася підсумкова конференція  за результатами проходження навчально-педагогічної практики з технології викладання мистецтва та методики етики, естетики магістрантів групи мСОММ-11. 
Традиційним майданчиком набуття  компетентностей з педагогіки   перформансу  постала   Тернопільська ЗОШ  І-ІІІ ступенів  №16 ім. В. Левицького (директор – Базунова Руслана Романівна). Досвідченими наставниками магістрантів  були  вчителі-методисти: Герман Галина Іванівна  (християнська етика) і Безкоровайна Ірина  В’ячеславівна (мистецтво).

Непередбачувана ситуація визвольної війни  безпрецедентно загострила увагу магістранта на вразливій душі підлітка  і зумовила особливості навчального процесу  як антропопрактики організації  співбуттєвого середовища любові. У події духовної зустрічі  практикант-попутчик уважно і ненав’язливо пропонував ефективні шляхи особистісної формації учню-мандрівнику відповідно  до ініціального,   функціонального і трансцендентного  рівнів. Ефективним чинником реалізації цього завдання  виявилась технологія селф-коучингу (самонаставництва) у плеканні  особистості за принципами  поступового трансформування класу у Agile release train (ART) – команду з кількох Agile-персон. Вони працювали над досягненням особистої мети кожного члена команди, упроваджуючи методики Kanban і Scrum.


Під час проведення інтегрованих уроків з християнської етики і мистецтва у формі відеоконференцій (через Zoom чи Google Meet) чіткої систематизації потребували ментальні карти дистанційного навчання, вибір платформи, графік прямих трансляцій, формат завдань  на мейл чи у Viber. Так, серед індивідуальних завдань до теми «Дві заповіді любові» учням 8-х класів пропонувалось створення перформансів, сюжетною основою яких слугувало Перше послання апостола Павла до коринтян:
«4 Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, любов не возвеличується, не надимається,
5 не поводиться нечемно, не шукає тільки свого, не рветься до гніву, не думає лихого,
6 не радіє з неправди, але тішиться правдою,
7 усе зносить, вірить у все, сподівається всього, усе терпить!
8 Ніколи любов не перестає!» (1 Петр. 13: 4- 8).


Класичні  аудіовізуалізації  біблійного тексту надихали сучасного підлітка на  епістемологічне осмислення сучасної   військової   хроніки:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *