Нещодавно на факультеті мистецтв ТНПУ ім В. Гнатюка відбулася підсумкова конференція з педагогічної практики для магістрантів спеціальності СОММ-11 і зСОММ-11 (Музичне мистецтво). Вони удосконалювали свій досвід вчителя мистецтва і християнської етики у Тернопільському академічному ліцеї “Генезис”, Тернопільській ЗОШ №16 ім.В.Левицького та 6 загальноосвітніх школах І-III ступенів Тернопільської області.
Кожний день педагогічної практики у ситуації нинішньої війни за Україну виявився для майбутніх учителів справжнім випробуванням. Незважаючи на труднощі екстремально змішаного формату (воєнної дистанційки), вони реалізували проєкт концептуального дизайну гібридної духовно-мистецької освіти у постцифровому просторі – задля збереження «живого» спілкування душ.
Розуміння місії сучасного вчителя – авторитетного чарівника своєї справи, ентузіаста-попутчика, який самовіддано супроводжує своїх вихованців-мандрівників у відповідальному паломництві до «свого стрітення» – спонукала практикантів до олюднення «цифри» в естетиці і артпрактиці. Тобто їх намір прокачати свої навички модерування Zoom-уроків ( реалізації інструментів, лайфхаків та практичних кейсів) був зумовлений бажанням надихнути сучасного номада на співтворчу ціннісну орієнтацію у сучасному цифровому світі–на засадах конструктивної критики.
Фото на заставці – “Спробуємо стати Джорджем Преслі і «оживити» відомі шедеври. Хто перший зробить крок в аддитивне мистецтво? Урок веде Атаманчук Е.”
«Сердечна» дискусія про роль ексцентрики в нашому житті. Тема уроку: «Музика в цирку», Мелінішин Ю.
«Проходимо» дивний синтоїстський шлях від храмових обрядів до мистецтва паперової пластики. Тема уроку: «Японський театр», Кікцьо М.

Що є смиренність для кожного з вас? А головне– задля чого? (урок з християнської етики веде Кінаш О.)
Гра «Афіша до театральної вистави» (урокз мистецтва проводить Голояд Т.
Логічним продовженням цієї місії постала організація і участь магістрантів-практикантів у виховних заходах – спільному молитовному подвигу Хресної дороги. Це постало безпрецедентним чинником запалити вогник покаяння у зболеному серці сучасного підлітка, а прилучення його до інтонованої молитви спонукала простерти руку для прийняття благодаті Божої на шляху до оновлення душі.
)
У церкві Покрови Пресвятої Богородиці, м.Тернопіль
Учнівський хор під орудою Голояд Т. у церкві Всіх Святих, м.Скалат
Ці події стали для кожного початком оновленої Віри, відродженої Надії, мужньої Любові. Без сумніву: якщо є Голгофа – буде й Воскресіння!