
До 10 жовтня 2025 року проводиться збір документів для отримання одноразової адресної грошової допомоги.
Допомога надається випускникам, що закінчили навчання у грудні 2024 року та у червні 2025 року, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень магістр або бакалавр, навчалися на денній формі за державним замовленням та працевлаштувалися у закладах загальної середньої освіти або професійної освіти на педагогічну посаду.
Для отримання допомоги необхідно пред’явити такі документи:
- заява;
- типовий договір про працевлаштування випускника (укладений на три роки), в трьох екземплярах засвідчені підписом і печаткою керівником закладу освіти та підписом випускника;
- копія трудової книжки завірена керівником за місцем роботи;
- копія паспорта (копія ID карти + копія довідки про реєстрацію);
- копія ідентифікаційного коду;
- обов’язкова наявність відкритого особового рахунка на ім`я випускника у відділенні Приватбанку;
- випускники, які працевлаштовані в навчально-виховних комплексах «дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад», окрім вищезазначених документів, подають довідку з цього навчального закладу, яка підтверджує інформацію про те, що вони працюють в шкільному підрозділі цього навчального закладу.
Зразки документів:
За додатковою інформацією звертатися:
у каб.26, що на ІІ поверсі головного корпусу,
або за телефонами 0352 435937; 067 2952964