“Музична антропологія: нові перспективи”; перформанси;магістрантів факультету мистецтв ТНПУ

Нещодавно на івент-майданчику факультету мистецтв відбулися залікові  перформанси магістрантів  спеціальностей 014 Середня освіта і 025 Музичне мистецтво. Їм була надана можливість виступити в ролі різних типів людини музикуючої – стратегії ритуалу, стратегії теозису і еволюційно-революційної стратегії (гомілетика картезіанського типу, «законодавця» музичного універсуму кантіанського типу і просто homo simplіcissimus авангардизму, пост- і метамодернізму) – і розкрити інтонований смисл виконуваного музичного тексту з огляду на  присутність-ігнорування діалогу з ієрофанією. 

Серед найбільш переконливих монологів варто відзначити виступ Климчук Юлії, яка у своєму до- і чотириголосому виконанні  молитви  Κύριε ελέησον  розкрила  смисл дарованого на Голгофі «ключа до дверей Раю». 

https://www.youtube.com/embed/lXXNHhv2zVc 
Юлія Климчук 

Глибоким і щирим виявився перформанс і Елеонори Атаманчук. Вона у ролі музикую чого романтика  при виконанні  шопенівської Прелюдії №10 ор. 28  cis-moll   виразила інтонований  смисл  свого бачення «межі і безмежності» (межі людського життя, але безмежності людської душі, акцентуючи увагу на необхідності неустанно шукати ієрофанічного одкровення у молитві, особливо у наш драматичний час. 

Елеонора Атаманчук 
Елеонора Атаманчук 

Аналітичної споглядальності надали своїм перформансам  Світлана Руда і Олег Кінаш:  перша, вживаючись у роль музикую чого гомілетика картезіанського типу (при виконанні «Dignare» Г.Ф. Генделя), а другий – у роль музикуючого «кантіанця»  (при виконання сонатини ля мінор Ф. Й. Гайдна).  Цікаву зустріч з «володарем у царстві духів» підготувала і Боровик Людмила. 

Олег Кінаш 
Олег Кінаш 
               

Оригінальністю відзначився перформанс у виконанні тріо– Ірини Бобко, Мар’яни Кікцьо і Шилінговської Анастасії. Його темою постала міжнаціональна співпраця рокерів фінського рок-гурту The Rasmus і українського Kalush Orchestra, утім не як трикстерів, а як юродивих Христа ради, які прагнуть дарувати адресатам надію на екзистенційне зцілення, причому з любовю, заради Спасіння. Саме такий інтонований смисл  побачили дівчата у повторюваній фразі пісні «In The Shadows Of Ukraine»:  «Кажуть, що я маю навчитися вбивати, перш ніж зможу почуватися в безпеці, але я краще уб’ю себе, ніж стану їхнім рабом».  

Ірина Бобко, Мар’яна Кікцьо і Шилінговська Анастасія 
Ірина Бобко, Мар’яна Кікцьо і Шилінговська Анастасія 

Окремо  відзначимо  ще один перформанс Шилінговської Анастасії в естетиці “Bedroom pop” Представлений  інтонований смисл її інтерпретаці  пісні з репертуару mxmtoon(Майя) на укулеле можна сформулювати коротко: сучасний  підліток–це мандрівник без карти, який потребує люблячого попутчика-вихователя.Галерею наступних перформансів  продовжили Смерека Андрій, Николин Мар’яна, , Ониськів Вадим і Василечко Микола. Їх  музичні  одкровення були присвячені розкриттю інтонованих смислів  авторської пісні і рок-композицій у сучасному драматичному контексті.  

Николин Мар’яна 
Николин Мар’яна 


Людмила Кондрацька

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *